Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2007

Ωμή;;; Moi????

Τις τελευταίες μέρες δε μου πολυκολλάει ύπνος...γι αυτό βρέθηκα εδώ να γράφω μπούρδες...
Δεν είχα σκοπό να γράψω γι αυτό,αλλά παραδόξως το σκέφτομαι κι έτσι ενέδωσα...
Για να τα δούμε απ την αρχή: για όλα φταίει μια φίλη! Δλδ όχι ακριβώς φίλη,κάτι μεταξύ γνωστού και φίλου αλλά δεν έχουμε λέξη γι αυτό! Anyway,αυτή λοιπόν ήταν στα χωρίσματα με τον δικό της (3 χρόνια ήταν μαζί,νισάφι πια 18 χρονών κοπέλα!) κι ήμασταν για καφέ... [Εδώ πρέπει να σημειώσω ότι έχω μια αξιοθαύμαστη ικανότητα να χέζω οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση γίνεται γύρω μου σε ακτίνα 2 μέτρων... Βασικά την ώρα που μιλάει ο άλλος και βγάζει τα σώψυχα του,θα πετάξω μια μαλακία είτε άσχετη με το θέμα,είτε σχετική,πάντως μαλακία θα ναι,αυτό είναι το μόνο σίγουρο! Προσοχή όμως! Το ότι πετάω μαλακίες δεν σημαίνει ότι δεν προσέχω τι λέει ο άλλος,ίσα-ίσα,απλά μου βγαίνει από αντίδραση γιατί δεν αντέχω τις βαριές ατμόσφαιρες.Οι δικοί μου με έχουν μάθει,γι αυτό και δεν παρεξηγούν... Επιπλέον πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι δεν αντέχω καθόλου-μα καθόλου- τις ανούσιες εισαγωγές...Αν θέλω να πω κάτι δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το πω μέσω Λαμίας! Δεν φτάνω στα όρια της αγένιας,αλλά θέλω να πιστεύω ότι αυτό είναι ειλικρίνεια! Θέλω λέω... Κλείνει η παρένθεση]
Λέμε,λέμε,λέμε λοιπόν εγώ πετάω διάφορες μπούρδες αλλά λέω κι αυτά που πιστεύω...βέβαια η συζήτηση είχε ξεφύγει απ το θέμα του χωρισμού κι είχαμε πιάσει άλλο θέμα εκπαιδευτικής φύσεως! Τέλοσπάντων,η κοπέλα πήγε και γράφτηκε σ ένα ιδιωτικό ΙΕΚ(%^&#$!!!!),τη στιγμή που υπάρχει περίπτωση να περνάει σε ΑΕΙ και σίγουρα σε ΤΕΙ,ε,και εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου. Και μου πετάει αυτό που με βασανίζει τώρα "Είσαι ωμη,γι' αυτό δεν κάνεις σχέση!",το δεύτερο σκέλος το πετάμε στα σκουπίδια(όλη μου η φαγούρα να κάνω σχέση ήταν) ,το πρώτο όμως... Πέταξα μια απάντηση-απόκρουση στα γρήγορα("Όχι,ρε πούστη! Τόσες ώρες κάθομαι στον ήλιο κι ακόμα να ψηθώ??"),αλλά το κακό είχε γίνει...
Ωμη;;; Λες;;; Κι εγώ που νόμιζα ότι ήταν ειλικρίνεια... Δεν ξέρω,το σκέφτομαι γαμώτο... Δεν το κάνω από ανασφάλεια,αλλά κι αν είχε δίκιο; μήπως ξεπέρασα τη διαχωριστική γραμμή?? Και τελοσπάντων γιατί αυτή τη ρημάδα τη διαχωριστική γραμμή δεν την κάνανε λίγο πιο έντονη,ένα κόκκινάκι,ένα φούξια,κάτι που να φαίνεται???

19 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Καλό είναι να πετάει και κάποιος τις "μαλακίες" για να ελαφρύνει και λίγο η ατμόσφαιρα.. Βέβαια μερικές φορές πολύς κόσμος το παρεξηγεί...

Εγώ πάλι θα έλεγα "και πολύ καλά κάνεις"...

{Ειλικρίνια; Στις μέρες μας; Τσέκαρε το λεξικό, νομίζω την αφαίρεσαν ;)}

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Darthiir Welcome!
Μάλλον μου βγαίνουν από αντίδραση(μα αντιδράσεις είναι αυτές καλή μου?)...
Well-well...είναι ρε γαμώτο τελικώς τόσο χάλια τα πράγματα με την ειλικρίνεια??

P.S: Το δικό μου λεξικό δεν την έχει!!! :D

SnoW-wHite είπε...

Γενικά η ειλικρίνεια σε κάνει κακό, σκληρό, ωμό και πολλά άλλα. Σε νοιάζει; Στην τελική,εσύ είσαι αληθινή! ;-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ααα..μ εχουν πει και κακιά,αλλά η γυναίκα ήταν παντέλως βλαμμένη λέμε και δεν με είχε αποσχολήσει!
Μωρέ δεν με νοίζει,απλά με απασχολούσε το αν είναι στ αλήθεια τα πράγματα έτσι όπως τα βλέπω!

Christos είπε...

Σου έχω ανέκδοτο... πώς διαβάζουν οι Γύφτοι το ICE TEA....

ΙΣΕ ΤΕΑ...

ε λοιπόν είσαι θεά. ;D μη μασάς ρε μπουρδού.. όλα καλά θα πάνε.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλοοο! :) :) ;)
Στούμε για το κομπλιμεντ!
Φλκ!

koulpa είπε...

Καλώς σας βρήκα. Το "σκάσε καί κολύμπα.." είναι το μοτο μου τα τελευταία 30 χρόνια.. όσο για το μπουρδουμπλουμ γελώ κάθε φορά που το βλέπω.. ξέρω θα το κοιτάξω..
"Ωμη;;;Toi;;;" μα τι λέτε? (διάβασα όλα τα προηγούμενα γιά να έχω άποψη) Μιά χαρα σας βρήσκω. (Παρ'ότι ανίκουμε σε άλλη γενιά) Απλά οι γύρω μας έχουν χαλαρή σχέση με την αλήθεια κι αν τους την πετάξεις στα μούτρα φταίς εσύ. Ξέσεις το ανέκδοτο με τις ξανθές καί το μέντιουμ?

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa Καλωσήρθες!
Εμένα το "σκάσε και κολύμπα" ήταν το μότο μου στις Πανελλήνιες,και μου μεινε κουσούρι μετά! :)
Τ ανέκδοτο δεν το ξεύρω,πεεες το!! :D

koulpa είπε...

Λοιπόν είναι συντομότατο. Περαστικός βλέπει στο πάρκο τρείς ξανθές να χοροπηδούν πάνω σε ισχνότατο κλαδί ψυλά σ'ένα δένδρο. "Ρε κορίτσια θα γκρεμοτσακιστήτε" τους φωνάζει καί συνεχίζει. Μετά από μέρες οι ίδιες ξανθές κάθονται σε παγκάκι κάτω από το δένδρο, μπανταρισμένες με επιδέσμους καί γύψους. Ξαφνικά η μία βλέπει τον ίδιο περαστικό καί φωνάζει στις άλλες "Κορίτσια το μέντιουμ το μέντιουμ!"

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

LOL!! :) :)
Καλο-καλό!!

Christos είπε...

Bam&Swim

megalo anekdoto

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@christos
What-what???
Για πες!!

Christos είπε...

Πάει ένας σε ένα σουβλατζή:

- "Θέλω να μου κάνεις 4 πίτες, αλλά τις θέλω ειδική παραγγελία. Θέλω 2 πίτες
σουβλάκια και 2 σεφταλιές. Στο πρώτο σουβλάκι θέλω το κρέας να είναι καμένο
από την μία, ωμό από την άλλη, και την πίτα ωμή. Στο δεύτερο σουβλάκι θέλω
να είναι πολύ ξερό το κρέας και η πίτα μαύρη. Στην μία σεφταλιά τα θέλω όλα
ωμά, με το αίμα τους, και μόνο με αγγούρι. Στην άλλη θέλω το κρέας κάρβουνο,
την πίτα μαυρισμένη από την μία, ωμή από την άλλη και μόνο με κρεμμύδι".

- "Μα είναι πολύ δύσκολη η παραγγελία σου", του λέει ο σουβλατζής...

Και ο τύπος απαντά:
- "Προχτές που μου τα έφτιαξες έτσι ακριβώς, χωρίς να στο ζητήσω, δεν ήταν
δύσκολα;;;"

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

christo μου,αυτό το είχα ξανακούσει αλλά το είχα ξεχάσει και ξαναγέλασα!!!

Στέφανος είπε...

Μήπως το "ωμή" σημαίνει για τη φίλη σου σκληρή; :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@στεφανος
Ειλικρινά δεν ξέρω πως ακριβώς το εννοούσε...πάντως ακόμα κι έτσι να ήταν-που κι εγώ κάπως έτσι το εξέλαβα-,δεν παύει να με προβληματίζει...
Καλωσήρθες!

στέφανος είπε...

Καλώς σε βρήκα!

Πάντως από τη... λίγη πείρα που έχω κι εγώ σαν παιδί, όσοι φαίνονται ωμοί από την πρώτη ματιά, είναι τα πιο ευαίσθητα άτομα, αν τα γνωρίσεις καλά. Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις! Λες να είσαι η εξαίρεση;;;;;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Θα αρκεστώ στο να πω ότι ίσως δεν με ξέρει εκείνη καλά! ;)

στέφανος είπε...

Μπλουμ..! Μέσα έπεσα μου φαίνεται ;)