Τετάρτη, 25 Ιουλίου 2007

Houston, we 've had a problem...

Μυρμυριάζω. Ναι,απίστευτα δόκιμη λέξη,το ξέρω,αλλά είναι η τέλεια λέξη για να περιγράψει αυτή τη στιγμή την κατάσταση που βρίσκομαι. Δεν έχω ούτε ένα αξιόλογο πρόβλημα,οι άνθρωποι που αγαπάω είναι όλοι μια χαρά,εγώ λόγο να στενοχωριέμαι δεν έχω,αλλά το νέυρο κροσσωτό! Και δεν ξέρω γιατί! Έτσι για να χουμε ν ασχολούμαστε... Σηκώνομαι το πρωί με τη τσίμπλα στο μάτι,κι έτσι και τολμήσει να μου μιλήσει κανεις πριν το μεσημεριανό το μετανιώνει...Καλα,αυτό με τα πρωινά το έχω ανεξαρτήτως χαζόφασης(κι άλλη δόκιμη λέξη-για λεξικό το πάω!) που περνάω. Δεν ξέρω αν εγώ είμαι το βλαμμένο,ή γενικώς όλοι οι άνθρωποι κάθονται και μιζεριάζουν στα καλά του καθουμένου κάποια στιγμή της ζωής τους.
Ειδικά σήμερα έχω κάτσει τόσες πολλές ώρες στο κομπιούτερ,που ισοφάρισα τις ώρες,όταν είχα κολλήσει πριν από 4-5 χρόνια με το Desperados.
Βασικά νομίζω ότι πρέπει να κάνω ένα παγωμένο μπάνιο(στους τρελούς δεν το κάνουν αυτό??) μπας κι ηρεμίσω λιγο... Λέω να πάρω και κανένα dvd αλλά αφ ενός δεν έχω ιδέα τι να πάρω,αφ ετέρου μέχρι να σηκωθώ να κάνω μπάνιο και να πάω στο video-club θα πάει 12. Πρέπει να πάω και στο πιο μακρινό video club που είναι αυτόματο,γιατί στο άλλο βαριέμαι να πιάσω την κουβέντα.
Τα χω κάνει και γω δεν ξέρω πως! Ίσως μου φταίει το ότι δεν έχω να κάνω τίποτε απολύτως. Σε λίγο θα παρακαλάω για μια μέρα σαν κι αυτή,που δεν έχω να κάνω τίποτε,αλλά όχι σήμερα...Σήμερα θα έδινα τα πάντα για να έχω κάτι να διαβάσω,κάτι ν απρολάβω,κάτι που να ΠΡΕΠΕΙ να κάνω...
Δεν είμαι και πολύ καλά,νομίζω...

13 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Ρε συ, γράφω 2 μαθήματα μεθάυριο.Δεν πετάγεσαι να τα δώσεις για χάρη μου, να βρεις και κάτι να κάνεις? Άμα ειδικά είσαι καστανή,δε θα καταλάβει κανείς τίποτα. :Ρ
(Κουράγιο!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Λες?? Πολύ θα το θελα!! Καστανή είμαι,ξανθίζω όμως λίγο! τι μαθήματα είναι???
(Ευχαριστώ!)

SnoW-wHite είπε...

Αχά! Τα μαθήματα είναι "Γνωστική ανάπτυξη" και "Ερευνητικές πρακτικές στην Αναπτυξιακή ψυχολογία". Αχ,και μιας και είσαι έτσι πρόθυμη, δεν πας κι απο τον ΟΤΕ να κάνεις τις βάαρδιες μου; :-)

jul είπε...

Ααααααααααααααααααααααα εγώ τωρα αυτό επιθυμώ...να υπάρξει μια μέρα στην οποία να μην έχω να κάνω ΤΙΠΟΤΑ...και όταν την έχω αυτή την μέρα γκρινιάζω...
Γενικά όταν δεν ειμαι καλά...γκρινιάζω για οτιδήποτε....οπότε....κάτι τετοιο πρέπει να συμβαίνει με εσένα!!!!λοοοοοοοοολ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@snow-white
Η γνωστική ανάπτυξη δεν μου πολυαρέσει,οι "Ερευνητικές πρακτικές στην Αναπτυξιακή ψυχολογία" όμως κάτι μου λένε..!
Στον ΟΤΕ ευχαρίστως κάνω τις βάρδιες σου(είμαι μαζόχα λέμε),κι εγώ σκεφτόμουν να πιάσω δουλειά στο τηλεφωνικό κέντρο μιας εταιρείας δημοσκοπήσεων,αλλα δεν με βλέπω! :)

@jul
Χμου! Υπάρχουν κι άλλοι εκει έξω??? Δεν το πιστεύω!! Ουφ,μάλλον τον γλιτώνω τον τρελογιατρό για λίγο!!

SnoW-wHite είπε...

Μηηηηηηηηηηηηηηηηηη!Μηηηηηηηηηηη!Αν δεν έχειςς πολύ ανάγκη τα λεφτά, όχι σε εταιρία δημοσκοπήσεων!!!!!! Είναι εύκολη δουλειά, αλλα πίστεψε με, δεν αντεχεται!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ok,νομίζω ότι το πιασα το μήνυμα! :)
Don't touch,extremely dangerous!!

KV είπε...

χαχαχα κοίτα εδώ: http://kv-yet-another-blog.blogspot.com/2006/02/houston.html

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ουπς! Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται??? ;) LOL :D

KV είπε...

μεγάλα πνεύματα δεν ξέρω ... :))))

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Αυτά που συναντήθηκαν λέω,μη σκάς! ;)

nakupenda είπε...

Είδα τουλίπα και μπήκα!

Δεν έχω ακούσει για κανένα 20something ή 20 παρά κάτι που να μη νιώθει 'κάπως' το τελευταιο καιρό... Ουφ! Θα περάσει όμως, θα περάσει.... :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Και πολύ καλά έκανες! Welcome! :)

Ναι,κι εγώ αυτό λέω..θα περάσει!! Να μην πω ότι έχει ήδη αρχίσει να περνάει και μου αφαιρέσω το δικαίωμα να γκρινιάζω!! :)