Κυριακή, 22 Ιουλίου 2007

Έχουμε βαρέσει διάλυση έχουμε...

Τα γίδια! Πολύ νομίζω έχω αρχίσει να πλήττω! Δεν βγαίνουν και κείνες οι ρημάδες οι βάσεις να δούμε τι ψάρια πιάσαμε! Άντε μην αρχίσω τα σιχτίρια πάλι!
Οι παραλίες εντωμεταξύ είναι ασφυκτικά γεμάτες(Μα τι θα πει σας πατάω τη μύτη κύριε μου? Εγώ να μην τη στρώσω την πετσετούλα μου????),οπότε το άθλημα το χουμε κόψει τα ΣουΚου-όχι ότι τις καθημερινές δηλαδή πάω αλλά λέμε τώρα-,οι καφετέριες το ίδιο,μόνο το σινεμά επιβιώνει κάπως ψιλοάδειο αλλά δεν έχω όρεξη! Κι επειδή ως γνωστόν οι τρελοί δεν έχουν συνοχή στις σκέψεις τους,έχω να δηλώσω ότι μου χει κολλήσει την τελευταία βδομάδα να φτιάξω τηγανίτες(έχω αγοράσει κι ένα βαζάκι μερέντα,αλλά δεν βρίσκω τη λευκή και θα σκάσωωωω!!!) και πολύ αμαρτωλές σκέψεις κάνω μ αυτές τις τηγανίτες αλλά δεν θα σας τις εκθέσω τώρα!(Δίαιτα?? Sorry,δεν ξέρω σουαχίλι!) ¨
Α,και τώρα που είπα "σας",απ ότι βλέπω απ τον μετρητή/κατάσκοπο/ρουφιάνο,2 έρμοι αναγνώστες μου απέμειναν γι αυτό θα ήθελα να σας συγχαρώ,εσάς τους τελευταίους των μοικανών με τα ατσάλινα νεύρα!! Πάντα ήθελα στη ζωή μου να έχω υπομονή αλλά δεν...!

Πωπωωωωω...τώρα που το ξαναβλέπω γραμμένο,ειλικρινά έχω φτάσω σε αισχρό σημείο! Βρε τι σου κάνει η ζέστη κι η βαρεμάρα...

2 σχόλια:

koulpa είπε...

Θάλασσα? Δίαιτα? Sorry το λεξιλόγειό μου έχει συρυκνωθεί τελευταίως (μαζί με το μυαλό μου)
Υπομνή όλα θα γίνουν εκτώς απ΄αυτά που δε θα γίνουν..
ουγκ:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ααα...μιλάς κι εσύ σουαχίλι??? Τι καλά! :)
Είδες πόσα βαρετά πράγματα υπάρχουν στον κόσμο??