Σάββατο, 21 Ιουλίου 2007

Αλλού βαρούν τα τύμπανα,αλλού χορεύει η νύφη...


Εχω λαλήσει πλήρως κι απόλυτα(πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρις,θα μ' αρνηθείς-ασχτ)... Δεν ξέρω τι φταίει! Ίσως η ζέστη,ίσως ότι όλοι έχουν πάρει ορη-βουνά-ραχούλες(έχετε γεια βρυσούλες) κι έχω μείνει μπακουρομπάκουρο,οι εκπτώσεις που έχουν αρχίσει 5 μέρες τώρα κι εγώ έχω πάρει μόνο 2 (δ ύ ο ,αριθμητικώς κι ολογράφως) μπλούζες...κάτι τέτοιο πάντως! Και μέσα στ άλλα δεν μπορώ να στρώσω τον εχχχμμ...πωπό μου κάτω(γι αυτό ίσως φταίει κι η υπερβολική ποσότητα καφείνης που ρέει στο άιμα μου/όταν δεν πίνω καφέ πίνω κόκα κόλα και τούμπαλιν)... Γενικώς μια παλαβομάρα! Θέλω να βγάλω και δίπλωμα οδήγησης αλλά αφ ενός δεν έχω όλα τα λεφτά(μα τοσα ευρώ το λάδωμα? για όνομα πια!),αφ ετέρου ως γνωστόν Αυγουστο παραλύουν(ή παραλίουν κάλύτερα!) τα πάντα,οπότε καλό Σεπτέμβρη!
Μου φαίνεται θα πάω να μονάσω μπας και βρώ την υγειά μου(ποιος την έχασε για να τη βρώ εγώ??)...
Κι αν άντεξε κανείς το παραλήρημα κι έφτασε ως αυτή τη σειρά ας απαντήσει και σ αυτό: "Υπαρχει κανένας άλλος σε ανάλογη κατάσταση εκεί έξω,ή ν αρχίσω να ψάχνω για γιατρό καλοκαιριάτικα????"

6 σχόλια:

koulpa είπε...

Κάμποσοι μάλον αλλά δεν είχαν αντοχή να διαβάσουν μέχρι το τέλος, πόσο μάλον να γράψουν κι όλας.. Κι εγώ με τις εφεδρικές μπαταρίες λειτουργώ..:):)

SnoW-wHite είπε...

Ένα θα σου πω. Έχω εξεταστικη μέχρι 27 Ιουλίου. Και 1η Αυγούσττου ξεκινάω δουλειά.Τίποτα ξυραφάκια περισσεύουν;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
ΕΧΕΙΣ ΕΦΕΔΡΙΚΕΣ??? Δηλαδή όχι,ΕΧΕΙΣ ΕΦΕΔΡΙΚΕΣ???? Εγώ κάτι ντούρασελ έβαλα αλλά η διαφήμιση "και συνεχίζει...και συνεχίζει..." είναι μούφα τελικά!

@snow-white
Σα να είσαι σε κομμάτι δυσκολότερη θέση νομίζω! :) Μα κι εσύ αυγουστιάτικα δουλειά?? Διακαιολογείσαι μόνο αν θες τα λεφτά για διακοπές!
Ξυραφάκια δεν δίνω,οι τρίχες μεγαλώνουν επικίνδυνα γρήγορα και δεν τις προλαβαίνω,πρέπει να πάω και για μπάνιο!! :Ρ

koulpa είπε...

1 Αυγούστου? Καί τα μπάνια του λαού? Που οδεύει αυτή η χώρα? "αν η εργασία είναι η απάντηση, η ερώτηση πρέπει να ήταν πολύ ηλήθια..":):)

SnoW-wHite είπε...

Αααααααχ,καταραμένες συμβάσεις του ΟΤΕ!Και μακάρι να ήταν για διακοπες. Αλλά είναι μπας και μπορεσσω να κανω κι εγω κανένα ρημάδι μεταπτυχιακό!Ααααααααααααααααχ! :-(

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
Ποια μπάνια του λάου αγαπητέ koulpa?? Ακόμα στο "όχι άλλο κάρβουνο" είμαστε!!

@snow-white
Ας είναι και για το μεταπτυχιακό! Χαλάλι! Τουλάχιστον θα αποζημιωθείς σε 5-6 χρόνια! :)