Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2007

Ας πάει και το παλιάμπελο...


Ημέρα μηχανογραφικού σήμερα... Το κοίταξα,το ξανακοίταξα,το ξαναματακοίταξα εκεί αυτό...μουγγό! Το άφησα μπας και συμπληρωθεί από μόνο του,δεν συμπληρωνόταν,είδα κι αποείδα κι εγώ και τελικά το τελειωσα χθές το βράδυ...
Σήμερα που πήγαμε να το καταθέσουμε μου πέρασε κανα-δυο φορές απ το μυαλό η ιδέα να το πάρω και ν αρχίσω να τρέχω,αλλά συγκρατήθηκα! Το κατέθεσα όπως ακριβώς το είχα συμπληρώσει χθες,το υπογράψαμε,το σφραγίσαμε,κάναμε και τον σταυρό μας κι έφυγε απ τα χέρια μας!
Τώρα ελπίζουμε οι βάσεις να μην έχουν προηγούμενα μαζί μου κι αρχίσουν κι εκτοξεύονται!
Αυτά περί μηχανογραφικού...
Μήπως-μήπως(μήπως λέω!),ξέρει κανείς που χρησιμοποιούνται τα fractal????

9 σχόλια:

στέφανος είπε...

Άντε και καλή επιτυχία!

Όσο για τα fractals, μπορείς να πάρεις μία ιδέα από εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Fractal

jul είπε...

Αντε με το καλό κοριτσάρα και όλα να πάνε καλά..έχω και εγώ ένα γνωστό που παρακαλά να μην αυξηθούν και πολύ οι βάσεις στην Λογιστική....

SnoW-wHite είπε...

Άντε, με την ευχή μου! Ε, πόσο πια ν' ανέβουν κι αυτές οι ρημάδες?(Να χαίρεσαι που δε θες παιδαγωγικά!)

KV είπε...

Καλή επιτυχία!!!!
{και που να δεις τρέξιμο που θα θέλεις να κάνεις όταν με το καλό περάσεις εκεί που ήθελες ... Μην σε πιάσει πανικός. Να θυμάσαι ότι το ήθελες!!!!}
Για τα fractals πρέπει να μας δώσεις παραπάνω στοιχεία.

koulpa είπε...

Καλή τύχη λοιπών! Καί μην αγχώνεσαι..

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@στέφανος Ευχαριστώ! Το λινκ το είχα τσεκάρει κι εγώ από πριν,thanks anyway!

@jul
Απ το στόμα σου και στου Θεού τ αφτί!! Μωρέ καμία να μην ανέβει,γίνεται??? Αμ δεν γίνεται!

@snow-white
Σ ευχαριστώ για την ευχή σου dear Kruger! ;P
Παιδαγωγικά ούτε γι αστείο,δεν είναι αυτά για μένα!!

@kv Ευχαριστώ! Θα το έχω υπ όψιν μου αυτό για το τρέξιμο(να θυμηθώ να πάρω καλά αθλητικά!),είναι αυτό που λέμε "τα 'θελες και τα 'παθες",υποθέτω! :)
Όσον αφορά τα φράκταλς,δεν ξέρω αν τώρα γίνομαι πιο συγκεκριμένη ή πετάω κοτσάνα,αλλά αναρωτιόμουν αν έχουν κάποια άμεση πρακτική εφαρμογή,ή είναι απλώς θεωρητικά...(εεε? Όποιος ρδεμπεύτηκε να σηκώσει το χέρι!)

KV είπε...

@ Να σε μπερδέψω περισσότερο ;;; Απ'όσο ξέρω έχουν βρει εφαρμογή στα μαθηματικά και τους υπολογιστές (οι συναρτήσεις περιγραφής τους). Εμείς fractals λέμε τις δομές που βλέπουμε από συσσωμάτωση αλάτων κλπ κλπ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ααα! Ωστε είναι μπερδευτική έννοια!! :)
Αρα λογικά, άλλα τα φρακταλς των μαθηματικών κι άλλα της χημείας(πως λέμε άλλα τα μάτια του λαγού κι αλλα της κουκουβάγιας??αυτό!)...ή μήπως όχι?? :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa Τα μυαλά στα κάγκελα!!! Τώρα το είδα(οφθαλμίατρο γρήγορα!!)! Σε ευχαριστώ!! Όσο για το άγχος,προς το παρόν μας τέλειωσε!! :)