Κυριακή, 15 Ιουλίου 2007

Ανακύκλωση?? In Greece???


Όχι,το θεματάκι δεν μου ξέφυγε απ τα ανέκδοτα,όσο περίεργο κι αν ακούγεται!
Πρόσφατα,έφεραν στην πόλη μας την ανακύκλωση(ή αλλιώς τον πολιτισμό,διαλέγετε και παίρνετε!)...
Μεταξύ μας πίστευα ότι αυτοί οι ωραίοι μπλε κάδοι,θα παραμείνουν ωραίοι μπλε και καθαροί κάδοι για πολλλλύ καιρό! Μεταξύ μας,έπεσα έξω!! Κι αν και δεν μ αρέσει να κάνω λάθος προβλέψεις,για τη συγκεκριμένη καταχάρηκα! Πήγα λοιπόν κι εγώ σαν καλή χριστιανή προχθές να πετάξω κάτι εφημερίδες ,που μας είχαν καταλάβει την κουζίνα και το μισό σαλόνι,όντας εντελώς σίγουρη ότι θ ανοίξω τον κάδο και θα τον βρω άδειο(τρομάρα μου!) αλλά φευ! Ο κάδος ήταν γεμάτος μέχρι πάνω! Ε,είναι να μη χαρείς?? Πάω και το επόμενο πρωί να πετάξω κάτι άλλα ανακυκλώσιμα(εχουμε πολλά σκουπίδια,δεν θέλω σχόλια!),και διαπιστώνω ότι όχι μόνο είχαν αδειάσει τον κάδο,αλλά τον είχαν ξαναγεμίσει μέχρι πάνω! Είναι τώρα να μην χεστείς απ τη χαρά σου??
Σίγουρα,τα οικολογικά προβλήματα δεν λύνονται με δυο κάδους ανακυκλώσιμα προιόντα,αλλά είναι κάτι κι αυτό,έστω μια μικρή ένδειξη περιβαλλοντικής ευαισθησίας!
Υ.Γ.1:Τώρα με την ανακύκλωση,παρατήρησα ότι τουλάχιστον τα 3/4 των απορριμάτων ανακυκλώνονται,κι ότι ουσιαστικά αυτά που πετάμε στον συμβατικό κάδο είναι ελάχιστα,και κυρίως οργανική ύλη! Επίσης καταχάρηκα!(βρε χαρές που τις παίρνουμε σήμερα!)
Υ.Γ.2: Ο blogger στα ελληνικά μου έχει σπάσει το νευρικό σύστημα και οι μεταφράσεις είναι άθλιες!
Υ.Γ.3: Ακουλουθώντας τις νόμιμες κι απολύτως δημοκρατικές διαδικασίες,κια λαμβάνοντας σοβαρά υπ όψιν τη μέχρι δημοσκόπηση,αποφασίσαμε και διατάξαμε ότι το template θα παραμείνει ως έχει μέχρι να βρω κα΄τι που να μ αρέσει καλύτερα!
Αυτά μεχρι τώρα!

8 σχόλια:

koulpa είπε...

Καλέ που ζήτε στη γενέβη? Εμάς μας φέρανε ένα πριν 2 χρόνια δεν τον άδειασαν ποτέ καί τελικά τον βίασαν καί βάζουν σκουπίδια..

SnoW-wHite είπε...

Πάντως και στην περιοχή μου η αλήθεια είναι ότι λειτουργεί το συστηματάκι της ανακύκλωσης!
(Εμένα μ' αρέσει αυτό το template παντως!)

koulpa είπε...

Αλήθεια που το βρήκες το μπουρδουμπλουμ? (Δηλαδή έχω γίνει ρεζίλι, το θυμάμαι καί ξεκαρδίζομαι στα καλά καθούμενα! Αχ "γελά ο μωρός κ'αν τι μη γελίον εστί" ή κάπως έτσι). Το θαλασσοδαρμένοι πως σου βγήκε? Εμένα μου ταιριάζει πάντως κατα καιρούς.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@snow-white Αλήθεια?? Δεν είμαστε οι μόνοι ανισόρροποι σ αυτό τον κόσμο?? Πολύ χαίρομαι! (κι εμένα μ αρέσει το template!)

@koulpa Γενεύη δεν μας λες,παρτο λίγο παρα έξω...!
Το Μπουρδουμπλούμ προέκυψε από την τρέλα που με δέρνει:πήρα μια φορά μια φίλη μου τηλέφωνο,βγήκε ο τηλεφωνητής κι εγώ επειδη βαριόμουν ελεεινα ν αφήσω μήνυμα άρχισα να λέω "Μπουρδουμπλουμ-μπουρδουμπλουμ-μπουρδουμπλουμ..." και μου 'μεινε! Το 'θαλασσοδαρμένοι' το βάλα γιατί έψαχνα κάτι να ταιριάζει με το "σκασε και κολύμπα"...!

KV είπε...

χαχαχα εγώ που ζω στην Γενεύη να σας πω ότι όταν απογοητεύτηκαν άρχισαν να περνάνε και να μας τα παίρνουν από το σπίτι!!! Τώρα βέβαια δουλεύει το σύστημα
btw στην Λεβεντογέννα είχαν βάλει κάδους το '90 (μαζί με τα καρτοτηλέφωνα)... μόνο τα καρτοτηλέφωνα έπιασαν ......
Μπουρδού το template είναι ωραιότατο!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@kv Εμ,Γενέυη είναι αυτή! Σε λίγο θα μπαίνουν και μέσα να τα μαζεύουν μόνοι τους!!
Σ εμάς ούτε τα καρτοτηλέφωνα δεν έπιασαν,δεν είμαστε άνθρωποι του πολιτισμου!! :)
Thanks για το template!

KV είπε...

Δεν μπαίνουν, τους δοκιμάσαμε!!! :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλά,καλού-κακού κλείδωνε την πόρτα γιατί δεν ξέρεις ποοοοοοσο ευγενικός κι εξυπηρετικός μπορεί να γίνει ο άλλος!!