Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2007

Σε καλό μας,χεστήκαμε στο γέλιο πάλι...(έχει και ζέστη!)


Μια που το ξεκινήσαμε στα σχόλια του προηγούμενου ποστ, είπα να κάνω κι ένα επίσημο!
Ανέκδοτα λοιπόν! Προειδοποιώ είναι λίγο κρύα, εγώ όμως είχα πεθάνει στο γέλιο όταν τ άκουσα,οπότε τα παρουσιάζω! Όποιος θέλει ας συνδράμει!
# Πέντε νυχτερίδες είναι κρεμασμένες ανάποδα από το κλαδί ενός δέντρου. Σε κάποια στιγμή η μία από τις πέντε σηκώνεται όρθια,οπότε πετάγεται η άλλη και λεει έντρομη: "Παιδιά,ξυπνήστε!! Λυποθύμησε ο Λάκης!!!"
# -Γιατί ο Μπάτμαν είναι πάμπλουτος???
-Γιατί πιάνει συνέχεια το Τζόκερ[...]
# -Μπαμπα-μπαμπά,κερδίζουμε στο χρηματιστήριο??
-Σκάσε και ζητιάνευε... ( αυτό γιατί πάει με τον τίτλο του βλογκ!)
# -Πως λέγεται αυτός που φυλάει το φάρο???
-Γιώργος...! (Καλά,αυτό είναι η ακυρωσίνη,αλλά δεν μπορούσα ν αντισταθώ!!)
Και δύο για ξανθές...(no bad feelings,κι εγώ καστανόξανθη προς το ξανθό είμαι!)
#Μια κοκκινομάλλα,μια μελαχρινή και μία ξανθιά βρίσκονται μπροστά σ ένα καθρέφτη που ρουφά όποιον λέει βλακείες. Η κοκκινομάλλα: "Σκέφτομαι να κάνω ξανθές ανταύγες!"...Σλουουουρπ,την ρουφάει ο καθρέπτης!
Η μελαχρινη:"Σκέφτομαι να βάψω τα μαλλιά μου ξανθά!"...Σλουουουρπ,τη ρουφάει ο καθρέφτης!
Η ξανθιά:"Σκέφτομαι..." Σλουουρπ,τη ρουφάει ο καθρέφτης!!!!
#Μια ξανθιά πάει στον γυναικολόγο: -Κυρία μου,είστε έγκυος!!
-Αχ,μα είστε σίγουρος ότι είναι δικό μου???
Λοιπόν,αυτές τις μπούρδες είχα,λίγο πολύ είναι γνωστά!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!!
Η καινούρια φωτό στον τίτλο είναι μια ευγενική χορηγία του christou!! Thanks again!

18 σχόλια:

Christos είπε...

Λέει η γυναίκα στον άντρα..
Γιώωωωργοοο θέλωωω να μου κάνεις ένα Γίο...

Και γυρνάει ο Θεός Γιώργος και της κάνει..YOOO

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχαχα...!
Ευτυχώς δλδ που δεν του ζήτησε κόρη!! ;-)
Ευχαριστώ και πάλι για τη φωτό!

Christos είπε...

έχω και άλλο..

Μπαίνει ξανθία σε σουβλατζίδικο.. γείας σας.. θα ήθελα ένα σουβλάκι...

Πίτα η καλαμάκι λέι ο ΣουΒλάτζης..

Τι καλαμάκι καλέ το έχετε και σε χυμό?

&&&&&


Τι όμαδα είναι ο τοτός..

ΤΟΤΕΝΑΜ .:D

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Το πρώτο το ήξευρα, το δεύτερο δεν το ήξερα όμως κι ήταν καλοοοό!!

Εχω παντελώς κουφό:
-Ποιο είναι το αντίθετο του "φανταστικό"??
-Λεμονάδα στη Ρόδο...

Christos είπε...

Λοιπόν θέλεις άλλο template.. Βάλε το ROUNDERS 3 :_)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Γιατί???? Μ αρέσει το λαχανούλι!!
Θα καλέσω σε ψηφοφορία τους αναγνώστες!!(λαός μιλάμε,ίσα με 2-3!)

koulpa είπε...

Ζεύγος σε τρυφερές στιγμές..
Γυναίκα:"Αισθάνομαι έτιμη να γίνω μητέρα.."
Άνδρας :.....(σιωπή προσθήκη προφυλακτικου)
Γυναίκα:"Χτυπάει το βιολογικό μου ρωλοι.."
Άνδρας :.....(σιωπή προσθήκη 2ου προφυλακτικου)
Γυναίκα:"Δε θέλεις κι εσύ ένα παιδάκι?"
Άνδρας :.....(σιωπή προσθήκη 3ου προφυλακτικου)
Γυναίκα:"Πως λες να το βγάλουμε?"
Άνδρας :.....(κητόντας τα προφυλακτικα) "Αν τα καταφέρει? Μαγκάιβερ!!" (δεν ξέρω αν τον προλάβατε)

Christos είπε...

ma kai to rounders boreis na to kaneis
oti hroma thesssss.

kalo to anekdoto

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa(αυτό βγαίνει απ το mea culpa??)Ωραίο ήταν!!
Βέβαια τον μαγκάιβερ δεν τον πρόλαβα,αλλα τον έχω ακουστά!

@christos Χμμμ,ένα δίκιο το χεις! Θα το κοιτάξω αύριο!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Είμαι μία ψεύτρα! Δεν θα το κοιτάξω αύριο,θα πάω για ψώνια(σαλόνι-κουζίνα το χω κάνει πια!)...
Η το βράδυ,ή μεθαύριο θα τ αλλάξω!

~ zefi ~ είπε...

helloooooo παιδακια
δεν σας ξεχασα ...

καλα τα ανεκδοτακια σου μπου!
οσο για τις ικανοτητες του χρηστου εεε μην τα ξαναλεμε...!

ps με ξεχασες Χρηστο! : ( (

koulpa είπε...

Λογοπέζει με το coulpa αλλά είναι σύντμηση των αρχικών μου. Χμ ναι το ανέκδοτο έχει μεγαλήτερη ηλικία από σας. Μου το θύμισε το πρώτο ανέκδοτο του christos.

Christos είπε...

Zefi mou δεν σε ξέχασα... απλά είμαι εν μέσω σοβαρών αποφάσεων.. & περιμένω το νέο σου μπλόγκ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@zefi Καλώστην!
Έτσι μπράβο,άφηνε τα 'ίχνη' σου!!
Να σ ακούμε κι εμείς λίγο! Φλκ!

@koulpa No-no-no! Δεν κάνεις λάθη εσυ! Το "αυτό"(μη χέσω) του πάπα έχεις! :Ρ

koulpa είπε...

Χαχαχα Ναι έχω το αλάθητο (μη χέσεις) του πάπα, όσον αφορά στα σύμφωνα, με τα φωνίεντα έχω ένα θεματάκι..

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Nαι,τα φωνήεντα να τα προσέξεις λίγο,είναι ελαφρώς πιο απαιτητικά!

Christos είπε...

Μεγάλο ανέκδοτο... είναι τύπος έξω απο τράπεζα... ξαφνικά βγάζει ένα δίσκο και βάζει επάνω ένα χταπόδι.. φοράει κουκούλα μπάινει στην τράπεζα κρατόντας το δίσκο με το χταπόδι και φωνάζει.. Νηστείαααα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ΛΟΛ!!
Νηστεία,ε??? :) :)
Μπηκε και με χαρταετό??