Τρίτη, 3 Ιουλίου 2007

"Ανοιξε-άνοιξε,γιατί δεν αντέχω..."

Ααα,δεν μπορώ να πω! Πήγα στην πινακοθήκη αλλά μου μεινε η χαρά!! Η πόρτα κλειστή,ωραιότατη η πινακοθήκη απ έξω! Αλλά επειδή ο επιμένων νικά,θα ξαναπροσπαθήσω κι αύριο! Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω...αφού χρυσό μου λες στο σαιτ σου "Τετάρτη 9:00-15:00 & 18:00-21:00",γιατί κλειδαμπαρώνεσαι??? Τέλοσπάντων,πήγαμε για καφέ και περάσαμε καλύτερα,γιατί όπως λέει ο σοφός ημών λαός "ουδέν κακό αμιγές καλού"... [Άσχετο τώρα,αλλά απ το ρητό έκανα συνειρμό,μια γνωστή μου θέλοντας να με κορο'ι'δέψει(παναθεμα τη) μου στέλνει μήνυμα "Μονόν Λαβέ"...(όπως το βλέπετε!)]
Και μια που παραληρώ,μήπως έχει δει κανένας νοματέος τον "Λαβύρινθο του Πάνα", το "La vie en rose" ή τη "Βασίλισσα"?? Τα παίζει το θερινό και σκέφτομαι να πάω... Και γενικώς,άμα έχετε,πείτε καμιά καλή ταινία!!

(Ασχετο,αλλά αν προσέξει κανείς σε ένα ποστ έχω αναφέρει 4 θέματα,έλεος πια! Απ αλλού ξεκινάω κι αλλού καταλήγω!)

2 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Είδα το Λαβύρινθο του Πάνα. Και ήταν πολύ καλός. Αν σ' αρέσουν τα ενήλικα και σκληρά παραμύθια δε θα μείνεις παραπονεμένη! :-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Δεν ξέρω,το σκέφτομαι! Μπορεί να το πάρω σε δβδ...έχω ακούσει πάντως ότι είναι ωραία ταινία!