Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2007

1

-Φταις.
-Μα δεν έκανα τίποτα...
-Κι όμως φταις.

Πότε φταις και πότε όχι?
Σ έναν επικό τσακωμό για την απόδοση μου στο σχολείο,ομολόγησα ότι καθόλου δεν με ενοχλούσαν οι βαθμοί που έβγαζα,και με κατηγόρησε ότι πάντα δικαιολογώ τον εαυτό μου...
Ίσως... ακόμα κι έτσι να είναι,αυτό τελικά είναι τόσο κακό?? Είναι κακό που αδιαφορούσα για το αν θα είμαι 1η,2η ή 20η? Πιστεύω πως όχι. Δεν με ένοιαζε,γι αυτό και "δικαιολογούσα τον εαυτό μου".
Υπάρχουν όμως πράγματα που με νοιάζουν,κι εκεί δεν δικαιολογώ τον εαυτό μου.Πρώτα απ όλους εγώ με κατηγορώ...τυχαίνει αυτά τα πράγματα να μην σε αφορούν,γι αυτό και δεν πρόκειται να σου πω ποτέ.
Κι όμως με κατηγορείς για πράγματα που έχεις θέσει εσύ τα κριτήρια.
Ποσώς με αφορούν τα κριτήρια σου.

Τελικά φταίω? Σκατά! Πάλι έχασα τη διαχωριστική...

Μόλις πήρες έξαλλη,που δεν κάνω τη δουλειά που θες,που κοιμάμαι και "κωλοβαράω στο κομπιούτερ"...
Συγγνώμη αν αυτά είναι τόσο αισχρά...
Αλλά κάνεις τα πράγματα χειρότερα,για σένα...
Δε φταίω.

3 σχόλια:

jul είπε...

Το σχολείο και οι βαθμοί του σχολείου και το αν ήσουν 1η, 2η ή 3η πιστεψέ με δεν θα σε βοηθήσουν στην επαγγελματική σου καριέρα!!!!
Δεν αξίζουν μία και εκ των υστέρων είναι κρίμα να κάθεστε να στεναχωριέστε για αυτές τις αηδίες...
Κοιτα μπροστά για το τι θα κάνεις από εδώ και περα....
Στο σχολείο έτσι και αλλιώς οι γνώσεις που παίρνεις ειναι τελείως άχρηστες!!!!

koulpa είπε...

Καί φταίς μπιφτέκι λουκάνικο ότι θες:)
Η ενοχοποίηση είναι το τέλειο όπλο των άλλων γιά να μην κάνουμε ότι θέλουμε.. μη μασάτε καί στο τέλος μετράει να έιμαστε χαμογελαστοί..:)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@jul
Βασικά δεν με ένοιαζε για το σχολείο, ούτως ή άλλως μια χαρά ευχαριστημένη είμαι, η πίεση και το χάσμα ιδεών με πείραξε...
Thanks!

@koulpa
:) :) :D
Κεφτές?? Καλο!
Αχχ,έχεις δικιο!