Σάββατο, 2 Ιουνίου 2007

Πόσο λατρεύω τον ύπνο ή αλλιώς zzz.....


Όχι-όχι...δεν έβαλα τη φωτογραφία του Linus στο προφίλ μου επειδή έχω πάθος με τα στρουμφάκια,παιδάκια,γατάκια,σκυλάκια,γενικώς τα εις -ακια, ούτε με τις barbie ,τα μωράκια κατρουλίνια,τις μικρές πριγκήπισσες και τις νερα'ι'δοχώρες! Δηλαδή δεν ήμουν και το πιο normal δείγμα κοριτσιού κατά την παιδική μου ηλικία,δεδομένου ότι είχα μια και μοναδική barbie,ένα και μοναδικό μωράκι κατρουλίνι κι αυτά αραχνιασμένα... Άρα η επιλογη του Linus δεν έγινε επειδή ανέκραξα "Αχχχχχχχχχχ!!!! Τι γλυκό και χαριτωμένο που είναι τούτο 'δω!!"(αν και στη προκειμένη είναι και γλυκό και χαριτωμένο!)... Ο Linus είναι η αδερφή ψυχή μου! Κυκλοφορεί με την κουβερτούλα του ανα χείρας και κοιμάται όπου σταθεί κι όπου βρεθεί,ενώ όταν δεν κοιμάται τον παίρνει ο ύπνος...! Ο ύπνος είναι εξαιρετικός,τον λατρεύω,είναι μια υπέροχη τελετουργία! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο ξεχασμένος από ποιητές και συγγραφείς,ζωγράφους και μουσικούς! Ούτε ένα ποιήμα,ούτε ένα τραγούδι αφιερωμένο σ αυτό τον μαγικό κόσμο του ύπνου! Γιατί έτσι? Η θάλασσα ας πούμε γιατί είναι χιλιοτραγουδισμένη και χιλιογραμμένη?? Ε? Τί παραπάνω έχει η θάλασσα απ' τον ύπνο?? Ε?

ΥΓ1: Η σύγκριση μου μεταξύ της θάλασσας και του ύπνου με τρελαίνει!(που 'ναι η φιλόλογος μου να τα δει αυτά,να της έρθει κόλπος?)
ΥΓ2: Δεν έχω τίποτε εναντίον της θάλασσας,ίσα-ίσα πολύ τη συμπαθώ,άλλα όλα τα φώτα πάνω της πια???
ΥΓ3: Σήμερα αισθάνθηκα επιτέλους μετά από πολυ-πολύ καιρό αυτή τη γλυκιά παραζάλη που αισθάνεσαι μετά τα 12ωρα ύπνου!! Γουιχαααααααα!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: