Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2007

Quiz!

Το σημερινό κουίζ είναι (φαινομενικά) απλό!
ΠΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ????? ΕΕΕΕΕ????

Όποιος γνωρίζει κάτι ή έστω βρει ένα manual λειτουργίας τους ας με ενημερώσει...
Σήμερα επισκέφθηκα κατά σειρά δημαρχείο,τράπεζα και εφορία... Ενδεικτικά θα πω ότι και στα 3 πήγα από δυο φορές...! Η μια υπάλληλος στο δημαρχείο ήταν ευγενική και χαμογελαστή αλλά μάλλον ήταν η μόνη! Οι υπόλοιποι μάλλον με είχαν άχτι!
Με την τράπεζα κάπως συνεννοήθηκα(νοηματική κυρίως!) αν και οι γνώσεις μου στο τραπεζικό σύστημα είναι από φτωχές έως ανύπαρκτες!
Και τέλος η εφορία!! Εχω πάει ουκ ολίγες φορές εκειμέσα(τι τραβάω για να είμαι καλή κόρη!) και όσες φορές βγήκα έκανα τον σταυρό μου που γλίτωσα! Ο σημερινός υπάλληλος είχε προφανώς ξαδέρφη αγελάδα γιατί αλλιώς δεν δικαιολογείται το συνεχές μούγκρισμα...("Καλημέρα!","Μμμ...","Θα ήθελα αυτό κι αυτό...","Μμμμμ...μισό...") Αλλά μιλάμε για πολύ μούγκρισμα!
(Μήπως ν' αρχίσω να μουγκρίζω κι εγώ μπας και συνεννοηθούμε????)

Δεν υπάρχουν σχόλια: