Κυριακή, 10 Ιουνίου 2007

Ladies can we play the game?


Αγαπητή zefi, δέχομαι τη πρόσκληση,αν και δεν νομίζω ότι είμαι και πολύ σίγουρη γι' αυτά που θα γράψω! :)

Ο άντρας των ονείρων μου....let me see...μουμπλε-μπουμπλε....................... οκ,σίγουρα να μ η ν είναι ΤΣΙΓΚΟΥΝΗΣ γιατί θα πάει από κει που ρθε!! Φοβερό πράγμα η τσιγκουνιά στον άνθρωπο,σαν αρρώστια είναι,σε τρώει!! Αυτά από τη σοφή συμβουλή της μαμάς(" 'Ο,τι θες να 'ναι ο άντρας κορίτσι μου,τσιγκούνης μόνο να μην είναι!")!

Επίσης πρέπει οπως+δήποτε να έχει καλό χιούμορ γιατί αλλιώς θα βαρεθώ αφάνταστα(είμαι και δίδυμος,βαριέμαι εύκολα! LOL)...Αμα πάλι αρχισει τις κρυάδες,θα το ανεχτώ μια(άνθρωποι είμαστε,όλοι έχουμε πει κρύα αστεία),θα το ανεχτώ δυο,θα το ανεχτώ τρεις...ε,στην 5η-6η "είστε ο πιο αδύναμος κρίκος κι όξω απ αυτό το post !"

Α,τώρα που το θυμήθηκα ο βαρβατο-τσαμπαμαγκο-ελληναράς είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να μου τύχει!! Είμαι ικανή να αρχίσω να εκσφενδονίζω πράγματα άμα ακούσω για τους "Τουρκαλάδες,που τους φάγαμε στο ποδόσφαιρο" κι άλλα τέτοια χαριτωμένα...

Α,και πλιζ-πλιζ-πλιζ έστω μια στοιχειώδη κουλτούρα! Δεν λέω να μου απαγγέλει τα άπαντα του Καβάφη απ έξω(πορκουά πα?),αλλά άμα μου πει κανένα "Διαβάζω πολύ Καζαντζίδη" θα μ' ανέβει το αίμα στο κεφάλι κι άντε να το κατεβάσω μετά...Που σιγά να μην το κατεβάσω δηλαδή,όπου φύγει-φύγει!!

Ε,τώρα εξωτερικά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη,όλα είναι υποκειμενικά,βέβαια θα προτιμούσα το γκόλουμ της φωτό να μην είναι ο 1ος του ξάδερφος που είναι φτυστοί! Επίσης αν γίνεται αγαπητέ Άγιε Βασίλη,μη μου τον φέρεις κοντό γιατί μετά θα τρέχω για φλατ παπούτσια!!

(κι επειδή " Όταν οι άνθρωποι κάνουν όνειρα,ο Θεός γελάει" είμαι 99,9% σίγουρη ότι ο επόμενος που θα μου αρέσει θα είναι τσιγκούνης,κρυόκωλος,απολίτιστος και κοντός!! :D Φτου κακά!)

3 σχόλια:

~ z e f i ~ είπε...

ειμαι σιγουρη πως ο επόμενος θα έχει ολα οσα ζητας..το λεω και το εννοώ..( καποιος.. μου ειπε πως ειμαι μια πιστη αντιγραφη της amelie οπου παω κατι γινεται κι ολα πανε καλα..μονο σε μενα τα χω κανει να μην πω..)!
οποτε..καλε της αγιε βασιλη στειλε τον αντρα τον The best γιατι αλλιως θα τον κανουμε αλλαγη και θα ειναι ημερα Σαββατο που δεν επιτρεπονται οι αλλαγες..
( ετσι) !! (ετσι ) !!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναι,ξέρεις,είναι αυτή η σιχαμένη ταμπέλα που λεέι "Μετά την απομάκρυνση απ το ταμείο,ουδέν λάθος αναγνωρίζεται",αλλά πάνω στη φούρια μας καμιά δεν τη κοιτάει! :)
Πάντως άμα μου ξεφυτρώσει κανένας τέτοιος στην Μονμάρτη θα σε πάω!

~ z e f i ~ είπε...

Μονμάρτη???
Μμμμ ενδιαφέρον..!
κοίτα να δεις ταξίδια φέτος και προτάσεις ?
έχω κι εγώ πρόταση ~ έλα μαζί μου Australia..πού ξέρεις μπορεί το άλλο σου μισό να είναι κάπου ανάμεσα στα καγκουρα και τα κοαλονια..(χεχεχεχε)..
υπομονή εχε τα ματάκια ανοιχτά..μονο.
Αυτο το έλεγα και σε μία φίλη και να που έγινε το θαύμα που περίμενε..!
trust me ..
mats moutssss!