Σάββατο, 2 Ιουνίου 2007

HOUSE M.D


Ναι λοιπόν,το παραδέχομαι! Έχω λόξα με την ιατρική! Από μικρή ήθελα να γίνω γιατρός,μεγαλώνοντας συνέχισα να θέλω να γίνω γιατρός...μέχρι που ήρθε η ώρα των εξετάσεων! Εκεί αποφάσισα οτί δεν θα γίνω γιατρός! Όχι,δεν ήμουν διατεθειμένη να θυσιάσω τουλάχιστον 2 χρόνια απ τη ζωή μου για να λιώσω πάνω από ένα βιβλίο και να μην είμαι τελικώς σίγουρη αν όλο αυτό θα έχει αποτέλεσμα! Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να περάσεις όλα αυτά για να γίνεις γιατρός... Anyway,γι' αλλού ξεκίνησα αυτό το post... Εξαιτίας λοιπόν της λόξας μου με την ιατρική μου 'χει μείνει κουσούρι μια λόξα με την επιστήμη γενικότερα,κι άλλη μια με τις ιατρικές σειρές...κι εδώ δικαιολογώ τον τίτλο του post! Μικρή είχα εθιστεί στο E.R. ,ανακάλυψα όμως το House M.D (αυτό που το star το μεταφράζει "ιατρικές υποθέσεις" καιρό προσπαθώ να το καταλάβω!) κι εθίστηκα χειρότερα!!
Κόλλημα,όχι αστεία! Αναγκάστηκα λόγω εξετάσεων να χάσω 2 επεισόδια,αλλά δεν θα αφήσω να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο! Μ' αρέσει ο σκεπτικισμός του House,μ' αρέσει ο χαρακτήρας του ως ήρωας(γιατί αν ήταν πραγματικός θα τον είχα σκοτώσει! -σιγά τα αίματα-)...και σήμερα θα απολάυσω ακόμα ένα επεισόδιο! Με ζηλεύω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: