Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2007

Ο παπαγάλος


Ε,λοιπόν αυτές οι εξερευνήσεις σε ντουλάπια που έχουν να ανοιχτούν 3+ χρόνια είναι πολύ εποικοδομητικές!! Επιστρέφω μόλις,μετά από μια τέτοια εξερεύνηση περιχαρής και με τα λάφυρα στο χέρι: 2-3 σντ που έχω να τα δω πάνω από 6 χρόνια,μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται οι λας κέτσαπ(!!!) από τότε που είχαν κάνει το ασεντεχε,και ο Μορμόλης(!!!!!!) που το είχα δει στο θέατρο στα 4 μου... Το καλύτερο όμως που βρήκα ήταν ένα βιβλίο με το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου "Ο παπαγάλος" που θυμάμαι ότι μου το διάβαζαν όταν ήμουν 4-5 χρονών! Μιλάμε για απίστευτο ποίημα! Θα σκάσω αν δεν το γράψω!


Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ
Σαν έμαθε τη λέξη Καλησπέρα
ο παπαγάλος,είπε ξαφνικά:
"Είμαι σοφός,γνωρίζω Ελληνικά.
Τι κάθομαι δωπέρα:"
Τη πράσινη ζακέτα του φορεί
και στο συνέδριο των πουλιών πηγαίνει,
για να τους πει μια γνώμη φωτισμένη.
Παίρνει μια στάση λίγο σοβαρή
ξεροβήχει,κοιτάζει λίγο πέρα,
και τους λέει:
Καλησπέρα!
Ο λόγος του θαυμάστηκε πολύ.
Τι διαβασμένος,λένε,ο παπαγάλος!
Θα 'ναι σοφός αυτός πολύ μεγάλος,
αφού μπορεί και ανθρώπινα μιλεί.
Απ' τις Ινδίες φερμένος,ποιος το ξέρει
πόσα βιβλία μαζί του να 'χει φέρει,
με τι σοφούς εμίλησε,και πόσα
να ξέρει στων γραμματικών τη γλώσσα!
"Κυρ-παπαγάλε,θα 'χομε την τύχη
ν' ακούσουμε τι λες και παραπέρα;"
Ο παπαγάλος βήχει,ξεροβήχει...
-μα τι να πει; Ξανάπε:
Καλησπέρα!
Άσχετο τώρα,αλλά μια που έπιασα αυτή τη συζήτηση, από τα παιδικά μου χρόνια θυμάμαι ακόμα τη λιλιπούπολη (βεβαίως-βεβαίως) που,αν και δεν ήταν της εποχής μου,την είχα ακούσει όλη από πικ-απ (η μαμά έβαλε το χέρι της!)και θα σκάσω άμα δεν ξαναβρώ τις εκπομπες(επίσης άσχετο) και κάτι μεγάλα κίτρινα βιβλία με παραμύθια απ όλο τον κόσμο! Α,και τα Αμπρα-Κατάμπρα μαζί με τις κασσέτες(είχα ολόκληρη συλλογή,αμ πως!)...
Και μια που έχω πιάσει τις ασχετοσίνες,πείτε κι εσείς τι θυμάστε από τα παιδικά σας χρόνια!

3 σχόλια:

~ Zefi ~ είπε...

χαχαχα
καλα τα αμπρα καταμπρα τα ειχα ολα κι εγω τρελο κολλημα ετσι...?
το μονο καλο ειναι εχοντας τις παλιες εκδοσεις ακους να διηγουνται ηθοποιοι που πλεον δεν ζουν πχ καρεζη και βουγιουκλακη.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Η αλήθεια είναι ότι αυτό ε τις φωνές δεν το είχα παρατηρήσει! Αλλά μ΄αυτή τη Ραπουνζέλ είχα λυσσάξει πια!!

~ ZEFI ~ είπε...

ΠΛΕΟΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ CD NA EXEIS ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ...ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΣΕΤΕΣ..
ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΤΟΜΟ ( ΑΑΑΑ ΚΑΛΑ ΣΑΝ ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΝΙΩΘΩ)
ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΙΑ..ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.