Τρίτη, 12 Ιουνίου 2007

Εκτρέφομε χοιρινά,γελάδες,μουσχάρες γενικώς...





Ναι,τέλειωσα τις Πανελλήνιες.Και ναι,είχα άγχος και πήρα κιλά(αυτούς τους ανθρώπους που απ το άγχος τους κόβεται η όρεξη,γιατί δεν τους έχω συγγενείς,μπας και κονομούσα κανένα γονίδιο????). Και ναι,έχω γίνει οσάν τη μοσχάρα. Και ναι πρέπει ν' αρχίσω δίαιτα και γυμναστήριο. Και όχι δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτε απ' τα δυο! Και όχι δεν πάω ούτε για τέννις(στη φωτό απεικονίζομαι σε χαρακτηριστικό στιγμιότυπο). ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟΝ Κ**Ο ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ?????? Γιατί Β Α Ρ Ι Ε Μ Α Ι !!!!!!!!! Και χέστηκα κιόλας!

Επίσης πρέπει να πάω για ψώνια,τις περσινες μπλούζες τις φοράω για μανίκια... (και μου το χει πει ο γιατρός,μετά το μεσημεριανό και πριν το βραδινο,μισή ώρα γκρίνια!)

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!!

3 σχόλια:

Christos είπε...

τι δουλειά θα κάνεις? τώρα που μεγάλωσες

~ z e f i ~ είπε...

έλα μωρέ σιγα..τα ωα
μια χαρα παιδι είσαι η διαθεση μετραει και οχι τα κιλά..
μην ακούω χαζα εχω δει εγώ κατι μοντελα κλαψ....νες με το συμπαθειο..μην χαλιεσαι..καλοκαιρι ειναι ζεστη εχει θα έρθεις στα ισια σου ..καλα μα εισαι και σε οποιον αρεσεις για τους αλλους δεν θα μπορεσεις και να πανε να χαιστουν!!!

φιλακια Μπουρδουμπλούμ...!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@christos Χα! Καλή ερώτηση,αμα βρεις καμιά απάντηση πε μου κι εμένα! Κατσε να δω σε ποια σχολή θα μπω και βλέπομε...
@zefi α,κάλα! Μη ψάχνεις λογική σε μένα,είμαι με τις μέρες μου! Βασικά δεν με νοιάζει,μια χαρά περνάω και τώρα! : Αλλά να μην γκρινιάξω κι εγώ λιγουλάκι που μ' αρέσει???
Φλκ