Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2007

Σούπερ Γιαγιάδες εν δράση!!!

  1. Σήμερα συζητάγαμε περι γιαγιάδων,και ανακαλύψαμε ότι ο καθένας έχει κι από διαφορετικό τύπο γιαγιάς,όλες τους όμως είναι φοβερές!!!
  • Η μονδέρνα γιαγιά: Είναι νέα,μεταξύ 65-70, και δεν καταδέχεται ουδέπόποτε ότι ε,όσο να πεις η ηλικία κάπως σε επιβαρύνει βρε αδερφέ... Η συγκεκριμένη μονδέρνα γιαγιά φοράει τζιν, παίρνει την εγγονή της τηλέφωνο(από το κινητό της φυσικά!) 8 φορές τη μέρα για να δει αν είναι καλά,η τεχνολογία είναι το φόρτε της και τώρα απαιτεί να της αγοράσουν και μπλε δόντι γιατί "Καλά βρε παιδί μου αυτά τα κινητά,αλλά θα βγάλουμε και κανα καρκίνο..."! Ωστόσο διαθέτει και τα χαρίσματα της παραδοσιακής νοικοκυράς-στο λίγο πιο μονδέρνο βέβαια...
  • Η κοτσονάτη γιαγια: Είναι συνήθως μεγάλης ηλικίας (85+) αλλά τρώει λάχανο 20άρες... Κυκλοφορεί κι οπλοφορεί με μια ασυνήθιστη αλλά,αν μη τι άλλο χαριτωμένη λογική!Από τεχνολογία κατέχει μόνο την τηλεόραση κι αυτή με μικροεπιπλοκές("Γιατί βρε παιδί μου πατάω το 3 και μου δείχνει ΑΝΤ1?? Αφού εγώ σπίτι έχω το MEGA! Χαλασμένη θα 'ναι..."),ενώ φρίττει με τις "σουρλουλούδες" που κυκλοφορούν και τις νέες νοικοικυρές που δεν ξέρουν να μαγειρεύουν("Πφφφ,αυτή ούτε αυγό δεν ξέρει να βράσει!!")...
  • Η προληπτική γιαγιά: Για τη συγκεκριμένη δεν ξέρω αν υπάρχει ειδική κατηγορία,πάντως έχω μια υπ όψιν μου...Η εκκλησία είναι δεύτερο σπίτι της(για να μην πω πρώτο και φανώ υπερβολική!),και έχει δώσει ρεσιτάλ δεισιδαιμονίας! Ηλικία δεν γνωρίζω,γνωρίζω όμως απολαυστικά γεγονότα! Γεγονός 1ο: Ένας σχετικά νέος άνθρωπος πεθαίνει στη γειτονιά,κι όλη η γειτονιά πενθεί...Όλη??? οοοοοοοοχι! Μια γιαγιά αντιστέκεται ακόμα! Μοναδική της έννοια μη τυχόν ακουμπήσει η ρόδα της νεκροφόρας στο πεζοδρόμιο και έρθει το κακό σπίτι της! Σε περίπτωση δε που εντοπίσει χαλικάκι να πετάγεται από τα λάστιχα της νεκροφόρας και να ακουμπάει στο πεζοδρόμιο,πιάνει αμέσως το λάστιχο του ποτίσματος και πλένει δρόμους και πεζοδρόμια! Γεγονός 2ο: Λόγω κοσμοθεωρίας,πιστεύει πως άμα μελετήσει συγκεκριμένο χαρτονόμισμα για κάποιον,πρέπει όπως+δήποτε να του δώσει το συγκεκριμένο γιατί διαφορετικά θα συμβεί μεγάλο κακό! Έχει μελετήσει λοιπόν η γιαγιά ένα 20ευρω για την εγγονή της που έχει γενέθλια και θέλει να της το δώσει για να πάρει τούρτα...Έρχεται η εγγονή,της δίνει τα λεφτά και φέυγει να πάει στο ζαχαροπλαστείο... Φευ! Μετα από 1' η γιαγιά συνειδητοποιεί έντρομη τι κακό έχει γίνει και βγαίνει αλαλάζοντας στη γειτονιά για να προλάβει τα χειρότερα!! Είχε κάνει φριχτό λάθος,το 20ευρω δεν ήταν το μελετημένο...
  • Η δική μου γιαγιά: Είναι στα 85+,δεν αντιμετωπίζει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα υγείας,ωστόσο πάντα-μα πάντα- θα βρει κάτι να γκρινιάξει! Αγαπημένο χόμπι: να πηγαίνει στους γιατρούς και να κεντάει "για την προίκα μου"... Έχει σπουδάσει και καμαρώνει γι΄αυτό(πόλεμος+φτώχεια+ήταν γυναίκα=δύσκολο πράγμα οι σπουδές τότε-σωστή η γιαγιά),και δεν καταδέχεται να δει μεξικοβραζιλοαργεντινά σήριαλ...Οι αντιστάσεις της όμως έπεσαν και φέτος ενέδωσε στη Μαρία την άσχημη...Η γιαγιά όμως λόγω ηλικίας έχει αρχίσει και δεν αντιλαμβάνεται καλά τι γίνεται,κι έτσι ενώ στην αρχή ερχόταν σπίτι μας 10+(όταν τελείωνε δηλαδή η Μαρία),ξαφνικά άρχισε να έρχεται 9+20, 9+τέταρτο... "Δεν είδες το σήριαλ σήμερα γιαγιά?","Αστα παιδί μου,αηδία έχουν καταντήσει,5 λεπτά βάζουν και τελείωνει...","Βρε γιαγιά,διαφημίσεις είναι αυτές,δεν τελειώνει!!","..." Όμως και πάλι το ξεχνάει και πάλι επαναλαμβάνουμε τον ίδιο διάλογο. Τέλος μοναδικό χαρακτηριστικό της γιαγιάς μου είναι οτί νομίζει ότι το ασύρματο τηλέφωνο της είναι κινητό! Της έχουμε εξηγήσει χιλιάδες φορές ότι απλά έχει μεγάλη εμβέλεια,εκείνη όμως είναι ικανή να το πάρει και να πάει βόλτα!(και τι ασύρματο! από τα πρώτα,τα τεράστια,που ήταν σαν παντόφλες!)
  • Χειρότερη κατηγορία: οι κακές κουτσομπόλες γιαγιάδες,για τις οποίες όμως δεν έχω προσωπική εμπειρία και δεν μπορώ να αναφέρω κάτι! Ξέρω μόνο ότι πάνε στην εκκλησία για να σώσουν τις ψυχές τους,αλλά κατα τα άλλα ρίχνουν ένα θάψιμο,μα ένα θάψιμο...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: