Τρίτη, 5 Ιουνίου 2007

Οι μαυρημαυρίλαπλάκωσε...


Μου τη δίνουν οι άνθρωποι που γκρινιάζουν! Καλά δηλαδή,όχι αυτοί ακριβώς που γκρινιάζουν,γιατί κι εγώ εξασκώ το ευγενές αυτό σπορ(με ιδιαίτερο ζήλο θα έλεγα!),αλλά αυτοί που μιζεριάζουν εξαιτίας της γκρίνιας τους! Αυτό το ωχπαναγιαμουδενμπορωναπαρωταποδιαμου χωρίς να έχεις τίποτε δεν το καταλαβαίνω! Απλό π.χ. "Αααα,δεν θα έρθω μαζί σας,θα κάτσω σπίτι-δεν έχω ρούχα να βάλω"...ντόινγκ! Γυμνή κυκλοφορούσες κοπελιά τόσο καιρό και δεν το είχα προσέξει??Οφθαλμίατρο επειγόντως!
Δεύτερο απλό π.χ.
-Ωχ-ουφ-αχ-βαχ!
-Τι έχεις?
-Καλά σοβαρα μιλάς τώρα? (απ΄όσο ξέρω ναι...)
-Γιατί καλέ,τι έγινε?
-Τι έγινε?? Ο φιφιρίκος(καναρίνι) περνάει ερωτική απογοήτευση, κ α ι ο τάδε που τον είδα προχθές μου μιλησε κάπως, κ α ι έχω πάρει ένα γραμμάριο, κ α ι δεν βρίσκω εισιτήριο για τη συναυλία(καλά εδώ πάω πάσο!) κ α ι βρήκα αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 7 κι όχι 6 που ήθελα και θα μου χαλάσει το μαύρισμα, κ α ι .... κ α ι ... κ αι.....
-Τι λες??? Συγκλονιιιστικο...
Επανέρχομαι στο θέμα! Αγαπημένη και ιερή η γκρίνια κι η μουρμούρα,αλλά μην τα πιστεύουμε κιόλας αυτά που λέμε!! Την επόμενη φορά που θα πετύχω άνθρωπο που μιζεριάζει και χάνει τη ζωή του με ****κίες θα τ΄ανοίξω το στόμα μου,δεν θα τ΄αντέξω!!
Α! Μεσημέριασε! Πάω να γκρινιάξω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: