Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2007

Back to school??



Σήμερα τέλειωσα κι επίσημα πια το σχολείο. Η αλήθεια είναι ότι ουσιαστικά είχε τελειώσει από τη στιγμή που δώσαμε και το τελευταίο μάθημα των Πανελλαδικών,αλλά έστω κι αυτή η αναγκαστική παρουσία μας τις τελευταίες μέρες για τα ενδοσχολικά,ήταν ένας συνδετικός κρίκος...αλλά πάει κι αυτός...!
Κρίμα...το αγαπούσα πολύ το σχολείο! Μου έχει προσφέρει αμέτρητες συγκινήσεις,και το σημαντικότερο: 2 υπέροχους ανθρώπους! Είχα τη τύχη να γνωρίσω αυτούς τους 2 καταπληκτικούς ανθρώπους που μου προσέφεραν πάρα πολλα,και που ακόμα δεν ξέρω από ποιον πλανήτη ήρθαν!
Πάντως απ' το σχολείο έχω να θυμάμαι πάρα πολλά ακόμα...τις άπειρες περσινές κοπάνες στα λατινικά(γιατί είχα αποφασίσει ότι στη 3η θα άλλαζα κατεύθυνση,οπότε τι να τα κάνεις τα λατινικά???), τη στριμμένη φετινή φιλόλογο που μας κράταγε μούτρα όταν τη γράφαμε και δεν μας μίλαγε-κι έδινε και τα πιο αηδιαστικά φιλιά που έχω δει (μιλάμε για ρούφηγμααα!), την 5ήμερη που ούτως ή άλλως ήταν ξεχωριστή για πολλούς λόγους, τους τοίχους του σχολείου που κατακαραγράψαμε τις τελευταίες μέρες πριν φύγουμε,μην τυχόν και μας ξεχάσουν, τον φοβερό μαθηματικό μας,που μας έγραφε στίχους στις ασκήσεις, κάτι μοναδικούς καθηγητές που έφτυναν σε ακτίνα 2 μέτρων και τα πρώτα θρανία κράταγαν ομπρέλα, κάτι μοναδικές θεατρικές παραστάσεις που δίναμε όταν μας έκαναν οι καθηγητές τσακωτούς από κοπάνα(γιατί όσο να πεις θεωρούμασταν και καλοί μαθητές,είχαμε ένα όνομα σ αυτή την κοινωνία-παναθεμα μας!-), τους τελευταίους καφέδες πριν τις εξετάσεις όταν θα έπρεπε και καλά να διαβάζουμε, το ύφος μας το πρωί των εξετάσεων-έχοντας κοιμηθεί μόλις 2 ώρες,γιατί αποφασίσαμε να βγάλουμε την ύλη την τελευταία μέρα, τις απίστευτες μαλακίες που λέγαμε και που γελάγαμε για ώρες,παρόλο που ξέραμε ότι ήταν μαλακίες, τους ξαφνικούς προβληματισμούς μας που συζητάγαμε στη ζούλα με μηνύματα τα βράδια που θα έπρεπε να διαβάζουμε για τις εξετάσεις, την μια και μοναδική φορά που αντιμίλησα σε καθηγητή αλλά το καταχάρηκα γιατί ήταν η σκασμένη η πρώην διευθύντρια(αν και αυτή θα μου λείψει!), τις καλύτερες και πιο βαθιές συζητήσεις που έχουμε κάνει ever όταν είχαμε κενό ή απλά δεν μπαίναμε για μθμ(και ειδικά αυτές στις οποίες συμμετείχαν κι οι 2 άνθρωποι που λατρεύω),και πάρα μα πάρα πολλά ακόμα που δεν μπορώ να αναφέρω γιατί ήδη έχω γράψει πάρα πολλά...!
Πάντως σίγουρα τα χρόνια του σχολείου και ειδικά του λυκείου θα μου λείψουν πάααρα πολύ!!!! Οι 2 τελευταίες χρονιές ήταν οι καλύτερες κι αυτές που με άλλαξαν πιο πολύ! Σήμερα πριν φύγω για τελευταία φορά απ' το σχολείο ως μαθήτρια,κάθησα και το κοίταγα...όπου κι αν έπεφτε το μάτι μου είχα και μια ανάμνηση...απίστευτο συναίσθημα!
Τώρα μένει μόνο να δούμε ποια θα είναι η συνέχεια(αν και νομίζω ότι ξέρω κατα που θα πάω,αλλά περιμένουμε και τους βαθμούς)...

6 σχόλια:

~ z e f i ~ είπε...

αχ ωραίες εποχές ...
εγω εκλαψα όταν εφυγα απο το γυμνασιο βλεπεις ημουν και στο δεκαπενταμελες αστα περασμενα μεγαλεια..για το λύκειο δεν θέλω να μιλήσω! Σιγουρα τα μαθητικα τα χρόνια είναι και τα καλήτερα..!
καλή συνέχεια με επιτυχίες εύχομαι κοριτάκι μου με επιλογες που θα σου εξασφαλισουν ανωδικη πορεια!!!
τα φιλιά μου αααα και μην ξεχάσω
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

'Στωωω-'στωωωω!!!!! Καλό καλοκαίρι δε λες τίποτα! 'Ηδη ζάχαρη περνάω!! :) :) :) :) :) :) :) (θέλω να βάλω κι άλλα φατσάκια που γελάνε αλλά κινδυνεύω να χαρακτηριστώ γραφική!)

jul είπε...

Τα περιγράφεις πολύ όμορφα και πολύ συγκινητικά....αλλά εγώ ειλικρινά δεν έχω ΚΑΜΙΑ μα εντελώς καμία όμορφη ανάμνηση...τουλάχιστον από το σχολείο....Αντιθέτως από την σχολή άπειρες..
Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές σου εύχομαι :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@jul η αλήθεια είναι ότι το σχολείο το αγάπησα πολύ! Για τη σχολή θα δούμε!! :)
Ευχαριστώ! Καλά να περάσεις!

Stella είπε...

Αν δεν είμαι αδιάκριτη, ποιο είναι αυτό το μαγικό σχολείο; Σε πήγαινε ένα ροζ σχολικό; Στην καντίνα αντί για σάντουιτς σαν έδιναν το ζουμί της ευτυχίας; Μη δίνεις σημασία μια άγνωστη είμαι που απλά ζηλεύει! Α και σου εύχομαι στη σχολή να περάσεις ακόμη πιο ωραία...Μεταξύ μας με αυτά που γράφεις είμαι βέβαιη!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@stella
Δεν είμαι σίγουρη ότι το σχολείο μου ήταν τόσο τέλειο όσο πιθανόν να φαίνεται απ την περιγραφή, είμαι σίγουρη όμως ότι βρήκα κάποιους φανταστικούς ανθρώπους,όπως επίσης βρήκα και σκατοκαθηγητές! Το θέμα είναι ότι δεν άφησα να μου το χαλάσουν τ αρνητικά...ίσως πάλι να ήμουν κι εγώ τυχερή! Δεν ξέρω! Το μόνο σίγουρο είναι ότι φεύγω μ' ένα σωρό υπέροχες αναμνήσεις!
Εξάλλου δεν λένε ότι στο τέλος κρατάς πάντα τα θετικά? :)